Hell week!

Inatt spelade Sverige sin semifinal i JVM mot USA 03-05.30 gick matchen. Jag var vaken till tekningen och lyckadesf faktiskt se två perioder innan jag somnade. Men Sverige förlorade så jag antar att jag inte missade så mycket. Till råga på detta ringde klockan igen vid 07, eftersom jag har tenta på fredag och på lördag skulle jag och Andreas börja plugga idag.

Jag har varit helt slut hela dagen, har läst en hel del men jag vet inte om jag minns något. Som om att itne detta vore nog så fick jag även den briljanta idéen att inleda min långa vandring mot sommarens beachkropp ikväll. Jag har hittat ett gym en kilometer från mitt där jag skaffade medlemskap och körde ett tvåtimmarspass.

När man tränar för första gången på länge är alltid träningsvärken efteråt hemsk, så det kändes likabra att träna hela kroppen så jag kan få träningsvärken överstökad direkt.

Nu family guy, sen sängen, plugg imorn igen!

Gissa vem som är riktigt full på lördag?

Band of Horses - No one´s gonna love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback