Volleybollturnering

Precis hemkommen från skolan, har pluggat och sammanställt vår seminariepresentation. Den kommer nog bli bra, men lilla belgiskan Lore kommer nog inte höras när hon står där och viskar. Men men, ämnet är intressant, vi har jämfört NetOnNet med MediMarkt ur ett place utility perspektiv, ni hör ju vad spännande!


***

Nu blir det studentkväll på Ernst & Young, först pizza och öl sedan en beachvolleybollturnering. Det ska bli skoj! Vore det inte för själva presentationen av Ernst & Young så skulle man kunna kalla det för en riktig helkväll! Jag har spekat fram en pikétröja med långa ärmar så jag inte visar mina tatts och skrämmer skiten ur revisorerna, fast dom lär ju se min bentatuering och sen när dom hör mitt trashtalk så blir dom nog lite skraja ändå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback