Tentatider och uppsatsämne

Så är tiden snart kommen för första tentorna här i Göteborg. Det ska bli skoj att se om det är mycket svårare här än i Kalmar. Sett till hur korkade vissa utbytesstudenter är så tvivlar jag på att det är särskilt svårt, men tokplugga kommer jag göra ändå.

***

Har mailat lite företag angående uppsatsämne också. Jag tog mig nog lite vatten över huvudet när jag mailade Scania och Volvo, men det skulle ändå kännas jäkligt inspirerande med ett uppdrag av den digniteten. Jag ska skriva uppsats själv, jag tycker det kan vara kul för då får man stå för sitt resultat, blir det värdelöst så får man stå där och skämmas när man presenterar det och blir det bra kan man själv gotta sig i alla ryggdunkningar.

***

Innebandyträning 21-22:30 idag, det är en värdelös tid, även om man är sugen på dagen så försvinner det helt och hållet när man har ätit, satt sig i fåtöljen och börjat zappa lite. Men sett till hur värdelös jag har varit än så länge är det bara att släpa sig iväg.

Florcene Valentin - Spring Ricco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback