Sovmorgon

Jag vet inte vad som har hänt med mig sen jag flyttade hit, men jag verkar behöva mycket mer sömn på västkusten. Idag försov jag mig igen, vaknade 1257, lektionen började klockan 13. Så det var bara att ge upp tankarna på att stressa och ligga kvar.

Igår firade jag till det med två pizzor, till mitt försvar så är dom ganska små. Sen somnade jag iallafall som en klubbad säl runt 20-21, vaknade igen vid 24 pigg som tusan. Sen kunde jag inte somna förrän 04 inatt. Det här är inte bra!


Jag har plockat ihop en suverän playlist med pudel och sleezerock på Spotify. Men jag gillar inte när det ser ordnat ut så jag drar alltid runt låtarna så de ligger osorterat, men igår hände något hemskt, jag kom åt "sortera efter artist"-knappen. Fan, tänkte jag för mig själv. Men sen insåg jag ganska fort att jag kunde sortera låtarna efter tid eller låttitel också. Så här har jag suttit och flyttat om låtarna helt i onödan.

***

Helgen var bra, igår spelade vi match, jag lyckades neutralisera den gamle pixbokaptenen mycket bra, men jag var ganska uddlös framåt. Detta skyller jag dock på mina kedjekamrater.

Sen på kvällen drog jag hem till Jesper och en kompis till han för lite förkrök. Det diskuterades allt från färg på våra volleybolltröjor (turnering med EY) till vilka egenskaper som är viktigast hos fruntimmer. Vi kunde till slut enas om att att Humor, sportintresse och matlagningsskills är viktigast. Sedan stack vi till Park Lane. Där var trevligt!

Tenta om en vecka, börjar bli dags att rannsaka sig själv efter lite ambition och flitighet.

Shakra - I will be there

Kommentarer
Postat av: Linnet

fruntimmersegenskaperna = sjuuukt intressant! och lite smått förvånande outcome faktiskt..

2009-10-19 @ 20:08:12
Postat av: Bulle

Men va fan, wakey wakey Glenn! Det skulle du ha diskuterat med grabbsen för 2 år sen - istället för att dumpa honan som lagade gulaschsoppa som en Gud, som uppskattade bollar i alla former och som dessutom var förjävla rolig! Där gjorde du allt bort dig, baby G...

Postat av: GLN

Limpan: jaså? Vilka egenskaper trodde du att det var? Nu kan vi ju inte hävda att vi talar för hela manssläktet, det får vi använda nån avancerad koeffcient för att räkna ut:S



Bulle: Din gulaschsoppa må varit god, men den var gjort på veggiegrejor, men need meat woman;)

2009-10-19 @ 22:15:35
Postat av: Linnet

Jag hade inte tänkt mig sportintresset iaf. Får tjejen ens vara med och se på hockey med grabbarna?

Kanske smart? Social? Snygg? Fjäskig? Hemmakär? Bra på att ligga...ner?

2009-10-20 @ 21:21:08
Postat av: GLN

Det där är alla bra egenskaper men snygg o bra i sängen o sånt, tog vi för givet, vi syftar mer till psykiska egenskaper än fysiska, typ:D Men du vet att jag gillar dig limpan, du står över såna här listor!

2009-10-20 @ 21:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback