Saturday night

Godmorgon! Jag har ännu inte lämnat sängen frånsett någon toalettrast. Igår lirade jag och Hampus tv-spel och kollade idol så det blev lite rödvin också. Veckoslutet har präglats av tentaplugg. I torsdags och fredags har jag och Hampus suttit och kollat igenom lite tentafrågor och sammanställt lite föreläsningsslides. Har börjat umgås lite med några Växjösnubbar som verkar trevliga. Så de har bidragit lite till vår sammafattning som nu är 50 sidor lång. Men när dom här sidorna sitter så gör med största sannolikhet tentan det också.

***

Idol var bra igår. Men rock i mitt tycke är inte Lisa Miscovsky eller The Sounds, det var bättre förra året när det körde Desmond Child låtar. Erik valde en ovanligt dålig låt, det var tröttsamt att se Calle och Mariette fejk-spela på gitarrer, Eddi har de två senaste veckorna varit jävligt bra, det var på tiden att Nicklas åkte ut, Tove var bra, och Rabih eller Erika åker nästa vecka!

***

Jag glömde berätta att vi vann beachvolleybollturneringen hos Ernst & Young. Dianas kompis Erik hade ju spelat volleyboll förr så han servade som ett jävla monster och på tal om monster så om motståndarna någon gång lyckades få tillbaka bollen till vår planhalva så hade placerat 2 meter Parker framme vid nät som dunkade in smasharna. Så vi blir nu bjudna på middag på Manãna, ska bli trevligt!

***

Tänkte vara nykter och plugga idag men det känns som att jag börjar få kolla på läget så jag går nog ut en sväng ikväll. När man ändrar sig på det här sättet ifrågasätter jag alltid mig själv. Har jag problem med spriten? Borde jag inte vara inne idag? Men hörrni det är lördag, det är löning och jag är singel i mina bästa år så fuck it! När kroppen är död ska den se använd ut också!

Bon Jovi - Someday I´ll be Saturday Night

Kommentarer
Postat av: Linnet

haha. älskar din inställning.

2009-10-26 @ 20:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback