Online

Igår inledde jag mitt tentapluggande och satt i skolan till 21:10, produktiviteten flödade och när jag stack hem var jag nog siste man kvar i byggnaden. På vägen hem stannade jag och köpte micropopcorn och tänkte chilla lite innan jag lade mig. Men när jag kommer hem visar det sig att internet hade dött, så jag och Irene, en av mina hyresvärdar, stirrade omkring och försökte starta om modem och router i några timmar innan vi gav upp.

Det är ganska sjukt hur internet beroende man har blivit, jag väntar inga viktiga mail eller har inget skolarbete som behövde göras online, ändå blir man alldeles rastlös när nätet lägger av.

Idag studsade jag upp vid 8 och började ringa Bredbandsbolaget och felsöka med modemet, dock utan framgång. Sen stack jag till skolan och surfade ikapp lite, nhl-resultaten, aftonbladet och fejjan besöktes fort.

Idag hade vi seminarie, vi presenterade vårt arbete om NetOnNet och Media Markt. Själva presentationen gick lysande men jag fick ett nervöst infall under opponeringen. Jag vet inte varför jag får det, men det känns som jag står och rycker och skakar i hela kroppen, det är jävligt frustrerande.

Ikväll fick vi ordning på internet igen, så nu är vilopulsen tillbaka. Nu ska jag slänga ihop lite käk sen blir det tidig sänggång. Plugg imorgon igen.

Crash Diet - It´s a Miracle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback