Love Actually

Jag har precis sett klart på Love Actually, jag har sett den innan men den är riktigt bra. Det är också en sån feel-good film som känsliga personer gråter till. Jag är dessvärre en sådan person. Jag gråter nästan aldrig i själva livet, på begravningar gråter jag såklart, men det tror jag är ganska naturligt. Men just filmer blir jag oerhört berörd av. Detta gör mig förstås ingeting så länge jag tittar själv. Men när man ser på film med någon annan är detta en plåga. Man börjar alltid skruva på sig och kanske tar upp tv-tidningen och låtsas läsa en stund, annars kan man gå och slänga ut snuset eller något annat. Bara så ni vet, så om filmen är inne i en känslig fas och ert sällskap börjar skruva på sig och göra massa saker, så vet ni vad han/hon håller på med.


Bon Jovi - Blood on blood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback