Jobbigt!

Idag har jag tvättat och fixat lite hemma. Sen stack jag till Ida, min avsikt: kebab och Idolmys, hennes: avkåtning så hon håller sig i skinnet. Jag var dock lite halvstressad eftersom min tvättmaskin tar 1,5 timme att köra en 40 graders tvätt. Vi missade introt av programmet men hann iallafall se alla artisterna sjunga. Jag tycker Eddie och Camilla var bäst idag. Fattar inte hur Camilla kunde åka ut. Calle växer för varje program, han verkar lika bortkommen som Peter Forsberg var den gången han hoppade på fel plan när han skulle ansluta senare till VM-truppen. Mariette börjar jag tycka sämre och sämre om, hon är alldeles för självgod. Erik och Tove/ Tova är redan givna finalister i mina ögon.


Jag kom iallafall hem för en timme sedan, har suttit och surfat lite och börjar nu bli lite sådär lulligt trött så jag tänkte precis gå och lägga mig när jag upptäcker att jag har glömt att bädda nya lakan i sängen.

Jag vet inte om någon någonsin har formulerat en bättre definition av ordet jobbigt?

***

Jag mailade för skoj skull iväg min text om Lagerbäck nedan till redaktören på Svenska Fans, han gillade den och lät publicera den. Kul!

***

Hampus kan mycket väl ha fixat ett jobb till mig, han har börjat jobba extra som rekryterare på Randstad så vi har hoppats kunna dra nytta av hans position. Men att det skulle gå såhär fort trodde jag inte. Mer om detta följer.

***

Jackson 5 - The love you save

Kommentarer
Postat av: Micki

För fan Glenn, det är bara för att du tycker Camilla är snygg som du tyckte hon va bra... hon sög. Det va vi ense om, jag och Linnea. OCH, det är inte för att vi är avundsjuka på hennes looks... No way.

Postat av: GLN

Äh ni har för fan ingen uppfattning om musik, ni satt väl där och drack rödvin och pratade högklackat så ni glömde bort att lyssna. Camilla hade ett ypperligt låtval och sjöng bra. Nicklas, Eddie och Rabih skulle åkt ut långt innan henne. Nu var olyckligtvis det två sistnämnda ganska bra igår.

2009-10-17 @ 18:30:37
Postat av: Limp

Håller med förste skribent! Och Nicklas kan få åka nästa gång.

2009-10-18 @ 19:08:53
Postat av: Limp

Grattis till publiceringen by the way!!

2009-10-18 @ 19:11:38
Postat av: GLN

Nä, ni är helt ute och cyklar, camilla ser ut som en artist till skillnad från merparten av det där packet!

2009-10-19 @ 16:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback