Bio

Ni som inte har sett Flickan som lekte med elden och inte vill få den förstörd, get out!

Jag såg den ikväll, Jimmy har länge kacklat om böckerna. Men jag är ingen stor bokläsare så jag har inte orkat läsa dem. Men när jag såg Män som hatar kvinnor så tänkte jag iallafall ge dem ett försök. Men böcker är jobbiga så jag stack och såg den på Bio istället. Filmen var bra, och en gång hoppade jag faktiskt till lite grann, brukar inte göra det.
Men slutet var lite dumt tycker jag. Brorsan stack ju bara iväg, dom borde tagit honom också. Nu blir det så jävla uppenbart att man försöker pegga upp för trean. Precis samma misstag som dom gjorde i andra Pirates of the Carribean-filmen. Det spelar ingen roll hur bra filmen är när den ändå lämnar tittaren otillfredställd. Men den var iallafall bra!



P.S. Och angående förra inlägget kan jag lugna er med att jag inte grät offentligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback