Mode

Jag ska köpa en ny vinterjacka, men vet inte hurdan jag vill ha? Det är svårt med kläder. Något som är fult idag, kan vara snyggt imorgon. När folk började använda smala stuprörs-jeans tyckte jag att de såg för jävliga ut, såna tar jag aldrig på mig tänkte jag, helnöjd med mina utvängda brallor. Men tiden går och jeansen blir vanligare och vanligare och helt plötsligt så tycker jag att dom är snygga och dagen efter köper jag ett par. Jag vidhåller verkligen att jag inte köper dom för att vara trendig eller att anpassa mig. Jag tycker verkligen att plagget som var så hiskeligt fullt har blivit snyggt.

Hur detta går till vet jag inte. Är det så att om vi ser något tillräckligt många gånger så tycker vi om det sen? Så om alla börjar klä sig i brandgula regnrockar så kommer jag också vilja ha en sådan efter ett tag. Är det så här för alla människor eller är det bara vissa? Ingår jag i nån svagare grupp som undermedvetet anpassar sig efter majoriteten? En grupp som blint föjer trendsättarna, för någon måste ju varit först med dom där jeansen. Ja, så måste det vara, där har vi det! Jag ska ge mig av och springa i cirklar runt Jessica Alba!



Hanoi Rocks - Fashion

Kommentarer
Postat av: Isa

Du tillhör definitivt den svagare gruppen Glennie...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback