Husägare

Idag kom beskedet att även bror #2, Simon och hans tjej Sandra köpt hus. Dom kikade på ett förra veckan, gav ett bud och fick det. Detta var nyare än Jimmys men lite mindre, men det var snyggt. Alla såna här nyheter är förstås underhållande och det ska bli skitkul att komma hem över jul och få se deras kåkar. Samtidigt påminner alltihop om att jag har ungefär 3000 spänn på kontot och inte ett skvatt på horisonten.

***

Päronen stack, sin vana trogen, till Thailand idag. Dom ska vara där till den 16:e, lyckligtvis flög dom från Göteborg iår så jag kan åka med hem. Jag är jävligt sugen på att dra hem nu. Längtar till julen och jag vill hem och ladda batterierna lite.

***

Tenta på fredag så denna veckan blir mestadels plugg. Men imorn ska jag jobba ett pass iallafall, man blir lätt lite pengakåt och har svårt att säga nej när dom ringer.

***

Jag borde fixa en lägenhet som jag trivs bättre i!
Jag borde börja träna igen!
Jag borde skaffa mig ett jobb!
Jag borde äta nyttigare!
Jag borde sova vid normala tider!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback