Fredagsslask

Vaknade vid 13, såg ganska fort att det föll både snö och regn från himmeln. Jag och Diana hade pratat om att ta en fika, men sånt här väder trotsar vi inte så jag låg kvar en stund till. Jag ringde till Ernst & Young, eftersom det lovat att höra av sig i början på denna veckan men lyst med sin frånvaro. Fick inte tag på herren som hållt i intervjun, så istället blev jag kopplad till kontorschefen. Hon var inte så insatt men sa iallafall att tjänsten skulle annonseras ut. Jag påpekade att ingen hört av sig trots löften om detta, kvinnan i andra änden av luren förklarade då att mannen som hållt i min intervju var upptagen och han var även lite krasslig sen nalkades det även 50-års kalas ikväll. Lite krasslig och 50-års kalas alltså.

Det här innebär iallafall att jag utgår från att min röv förbli fattig och parkerad i Göteborg ett bra tag till framöver och en av dom sakerna är iallafall kul.

***

Ikväll blir det idolmys hos Vinberg, jag ska försöka ösa lite beröm över hennes matlagning så kanske hon löser den biten också.

Nu ostmackor!

Eddie Vedder - Society, fan vad bra den är!


Kommentarer
Postat av: Micki

Nej, du blev inte kopplad till kontorschefen... du hade intervju med kontorschefen ju, Tomas...

2009-11-14 @ 16:08:07
Postat av: Anonym

Jaja, detaljer, det där ägget kunde jag aldrig tro var kontorschef!

2009-11-14 @ 16:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback