Onsdag

Sådär nu har jag precis promenerat en sväng med tjejerna. Det är skönt att slippa gå själv, jag tror jag hade somnat och gått in i en björk då. Men att lyssna på en dialog mellan en ångebo och en säfflebo är inte lätt. Jag tror knappt jag hörde hälften av vad som sades.

Det är märkligt hur jag nu, bara för att jag börjat träna lite, genast börjar äta nyttigare. Om jag inte tränar ser jag liksom ingen anledning att äta nyttigt. Och om jag inte äter nyttigt ser jag ingen anledning att träna. Det hade ju varit bättre att vara lite halvnyttig året om istället för mitt periodliv.

***

Onsdag idag, kan de bli en öl må tro?

***

Brodern berättade att han varit på svensexa i helgen. Det lät kul, men lite dåligt planerat. Jag hoppas jag får planera en svensexa någon gång, det hade varit riktigt kul!

***

Varken mina föräldrar eller bröder har frågat mig vad jag önskar mig i examenspresent och jag fruktar det värsta. Jag hoppas de vet om att man förtjänar en present efter 3 års helvete. Jag funderar på att smyga in det i samtalet på något sätt, vet bara inte hur. Man vill ju inte låta krävande.

***

Mat, dusch, BBS!

Guns ´n Roses - One in a million



Kommentarer
Postat av: Mamma Nilsson

Och vad jag hoppar.....har dock inte riktigt bestämt mig för hur högt ännu ;)

2009-05-20 @ 08:26:42
Postat av: Mamma Nilsson igen :)

Förtydligande... det är inte jag som lider av senilitet och glömmer vad jag gjort, däremot lider min dator eller möjligtvis blogg.se av damp.

Ha en bra dag och lill-lördag idag så en öl är OK ;)

2009-05-20 @ 08:43:07
Postat av: Glenn

Hej du, jo vi har fastslagit att det troligtvis beror på det senare alternativet. Tack detsamma!

2009-05-20 @ 12:46:00
Postat av: Micki

Tror du vi förstår nåt av din grova Ronnebyiska då? :)

2009-05-20 @ 15:20:50
Postat av: Glenn

Med tanke på att jag inte flåsar av utmattning som er två, så tror jag att det är lättare att höra vad jag säger:D

2009-05-20 @ 16:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback