Om att sova med Parkinsons

Jag vet inte om jag ligger och rycker med huvudet när jag sover eller vad jag gör för fel. Men jag vaknar ofta med bulor i huvudet. Det är inte bra. Orsaken till detta kan förstås vara mina sjuka drömmar. Jag drömmer nästan varje natt om att jag eller någon annan dör. Det är dock inte så att jag vaknar skräckslagen utan snarare att jag på något plan vet om att det är en dröm om njuter av att jag kör motorcykel i 300 km/h. Vanligen så kör jag någon typ av fordon jättefort, tappar kontrollen över ratten och så blir det en stor jävla krasch.


***

Igår var vi i parken och lirade lite gris och crocket, sedan bar det av till Smides. Där öppnades Finlandian och skönsången var inte långt borta. Gustav bjöd på en nakenchock och ett Las Vegas-inspirerat dansnummer. Sedan drog jag till kåren. Där var trevligt men jag fick dock höra att någon går runt och varnar tjejer för mig. Vem denna personen är, är fortfarande okänt, men om du läser detta så märk mina ord. Jag kommer hitta dig och kasta ägg på dig!

***

Idag har jag mestadels legat och gottat mig framför tvn. Ska strax avnjuta en deg och kika när Kalmar FF möter Göteborg, det blir en riktigt tuff match.

***

Inatt tar NHL-slutspelet återigen fart, det är konferensfinaler. Först ut, Detroit - Chicago.

***

Hardcore Superstar har släppt ny singel Beg for it, riktigt bra. Sen har Munchener Freiheit:s Ohne Dich gått varm i högtalarna också.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Okej Glenn. Du har inte behövt göra om nån intervju men folk varnar för dig på krogen, det är fan inte mkt som slår det!

2009-05-18 @ 22:40:58
Postat av: GLN

Haha, nä jag vet. Jag hade hellre gjort om intervjuer:(

2009-05-19 @ 07:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback