Innebandyturnering

Mitt intensiva arbetssökande börjar komma tillbaka och bita mig i arslet, idag var jag kallad på en intervju som kassaapparatsförsäljare. Hade jag bara vetat vad tjänsten handlade om så hade jag givetvis aldrig sökt den, men alla annonser framstår som om det involverar det gyllene jobbet så då blir det väl såhär antar jag.

***

Hade möte med P-O idag, vår uppsatsälskarinna kom med lite konstruktiv kritik som visserligen innebar massa merjobb men samtidigt påtalade några av våra misstag, så det var bra. Roback lyckades med konststycket att försova sig när vi skulle ses klockan 12. Men just nu är det LIndeby som agerar bromskloss eftersom han inte ger oss några kostnadsuppgifter så står vi mest och trampar vatten..


***

Ikväll går FIKS innebandyturnering av stapeln. Folk kommer krasha in i ribbstolar, crosscheckas, ben och glopord kommer fällas, men de kommer inte kunna stoppa oss. Jag har blivit värvad av ett lag lärare och även om mitt forna lags gamle flaskbärare Jönsson inte ska delta så räknar jag kallt med att vi vinner kvällens matcher och avancerar till slutspel.

***

Riktigt gott väder nu, det gillas!

Guns ´n Roses - My Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback