Facebookgrupper

Vad är det för idioter som är med i grupper som I love my family, Vi som älskar tårta, eller Vi som gillar soligt väder? Alla, normala människor gillar sin familj, tycker om tårta och föredrar soligt väder! Jag stör mig på att folk skapar, än värre går med i sådana grupper. Däremot snubblade jag över en grupp som hette Ändra ålders på systembolaget till 18 år. Sådana grupper kan jag förstå, då slipper staten lägga pengar på en SIFO-undersökning och kan ändå få en uppfattning om hur samhället ställer sig. Det känns som den typen av grupp bidrar med lite nytta.

***

Champions League ikväll, Arsenal förlorade med 1-0 på bortaplan och måste slå United ikväll. Van Persie är spelklar och jag är hoppfull.

***

Imorn får jag tillbaka min beskattningsrättstenta, hoppas som fan att jag har klarat den.

***

Reimhult som hittills klarat sig utan offentlig bespottning i den här bloggen, frågade mig idag om några av mina anhöriga skulle komma på min examen.
-Ja, min familj ska ju komma hit, svarade jag
-Ah men va fan! utbrister Reimhult


Om han har något emot min familj eller att han liksom Armend och Hannes tycker att examen är töntig framgick dock inte.

***

Idag började vi på vår kalkyl, den blir omständig, men jävligt bra. Det är kul att jobba med sånt här!

***

Under måndagsnatten släpps vanligen nya avsnitt av House och 24, två serier som jag följer slaviskt. När jag ska titta på dem stänger jag ner msn för att inte bli störd, det är en återkommande höjdpunkt i min vecka. Så nu ska jag dra på mysbrallorna och gotta ner mig i soffan.

Wig wam - Out of time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback