Behövde ni verkligen surfa in här för att se...

...om vi vann? Klart vi gjorde. Slutspel på torsdag, det blev några strutar också. Men imorn kommer jag gå som en nerskiten pensionär med hookad rygg. Inte för att jag har ont i ryggen, men dålig hållning har jag alltid haft. Grejen med innebandy, till skillnad från exempelvis fotboll är att man får en enorm jävla träningsvärk i låren eftersom man springer ganska böjd när man har bollen. Så första passet för en otränad kropp lämnar alltid kroppen med lite krämpor som gör att man går hjulbent som en cowboy.

***

KFF vann idag igen, se upp eller ner där uppe. Di röde kommer!

***

Nu är jag riktigt jävla pizzasugen, men turkhaket på min gata stänger 21:00 så jag får väl vara nyttig ikväll. Tror jag steker några hamburgare istället.

Fortfarande: Wig wam - Gonna get you someday, vilken låtjävel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback