111

Jag vet inte om man ska stänga av sin dator när man transporterar den mellan bibblan och hemmet. Jag har slutat göra det iallafall. Så nu har jag pajjat pil-tangenten. Ni vet den man trycker ner för versaler, utropstecken och frågetecken. Så nu avslutar jag de flesta av mina meningar med 1 istället för !. Otroligt frustrerande1

***

Oroväckande oproduktiv dag idag, men efter Robacks kalkylbyggande känns det plötsligt som att vi ligger före tidsschemat och har tid att sitta och prata skit ibland.

***

Idag har jag börjat träna igen, har gått ner mig lite efter påsk så snart blir det stensö runt. Jag borde dock köpa nya löparskor men det har jag inte råd med just nu och även om jag hade det så är det en förbaskat tråkig sak att lägga pengar på.

***

Idag fick jag nys om att vi faktiskt är lediga torsdag och fredag. Visserligen skriver vi uppsats och kan ta ledigt när vi vill, men vetskapen om att det är en röd dag gör det lite enklare att ligga kvar i sängen tror jag.

***

Michaela får nog minska frekevensen av mitt namn i sin blogg då folk verkar tro att vi är ihop, kan tro att en viss mamma Nilsson skuttar av glädje uppe i Värmland!

***

Imorn är det nytt möte med handledare Boye, det ska bli kul att höra vad han har för dumma åsikter denna gången. Förutsatt att han inte ligger och sover igen förstås.

***

På söndag är det samling med innebandylaget, ett upptaktsmöte inför kommande säsong. Jag vet inte om jag ska spela, jag vet inte om jag bor kvar nästa år och även om jag gör det så vet jag inte om någon kör från Kalmar. Även om jag bor kvar och någon kör från Kalmar så vet jag inte om jag vill ta på mig att spela i en klubb som tappat 70 %  av förra årets spelare. Jag älskar utmaningar och tycker det vore kul som fan att försöka hålla kvar laget i serien, samtidigt så kommer det bli många nederlag, tunga bussresor och ännu värre träningspass innan jag är i närheten av den formen, förutsatt att den ens går att nå.

Känns som att det borde vara dags att trappa ner med den sporten nu, men det vore kul att ha en riktigt bra säsong innan jag stämplar ut.

***

Sugarplum Fairy - You can´t kill Rock ´n Roll

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å vad jag hoppar ;) Har dock inte riktigt bestämt ännu hur högt :)

2009-05-19 @ 21:58:41
Postat av: Anonym

Och vad jag hoppar ;) Har dock inte riktigt bestämt hur högt ännu :)

2009-05-19 @ 22:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback