Vår, mobil, boxershorts och pennor

Nu är det vårväder ute, solen skiner och folk går omkring och kisar oavsett vilken riktning de har ansiktet. För två timmar sedan cyklade Diana och jag från Viktorias och då snöade det. Vädret verkar skifta hela tiden nu, men sommarn står definitivt på tröskeln!

***

Jag måste köpa en ny mobil, min har börjat med den obehagliga ovanan att självdö lite då och då. Det är frustrerande och rent av oproffisionellt om man talar med en potentiell arbetsgivare.

***

För några veckor sedan ringde ett företag och ville skicka mig ett par gratis boxershorts, nån premunationskampanj. Jag godtog och sa upp premunationen när boxershortsen anlände. Nu ringde dem igen, samma upplägg så jag tackade självklart ja igen. De där företaget kan väl knappast vara lönsamt?

***

Jag gillar pennor, det inte så att jag går igång sexuellt av pennor, men man blir glad av dem. Mitt pennställ är sedan senaste Karma fullt med snygga pennor i olika färger. Jag vet inte varför det är kul med pennor, men det är något magiskt över en riktigt snygg penna!

***

Sommarjobbet kan ha löst sig, jag kan mycket väl vara en stolt Ica Maxi anställd i tid till björkarna slår ut. Det ligger nära och bra så det vore smidigt, att dessutom samla på sig lite sälj- och kassaerfarenhet är aldrig fel.

***

Ska ner till Jönsson och spöa han i NHL nu.

Byz - Hej där (i väntan på högre temeraturer)

Kommentarer
Postat av: Micki

Det är lite skrämmande det där med dina pennor... men bara lite.

2009-03-26 @ 18:13:18
Postat av: GLN

Jag vet, märkte du att jag snodde din idag:D

2009-03-26 @ 21:45:20
Postat av: Micki

hahaha neeeeej! vilken då?! det här ska du få fan för...

2009-03-26 @ 22:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback