Uppsatsmöte

Jag älskar verkligen när jag får sova ut på måndagarna. Till att börja med så är inte en söndag en söndag om den inte omfattar onyttig mat, någon typ av soffhäng till långt in på natten, därför är det skönt att slippa kriga sig upp klockan 8 för en föreläsning. Ikväll, eller klockan 16 idag, har vi möte med Petter Boye om vår uppsats. Jag, Roback och ankan ska hjälpa ett företag i Kalmar effektivisera eller snarare öka sin lönsamhet. Det ser jag fram emot, det låter som ett skoj uppdrag och att man skriver om något verklighetsförankrat känns motiverande och sporrar. Roback, som annars inte spottar i sängen, har till och med väckt ideerna om att det vore kul med ett stipendium.

***

Borde gymma idag, men jag vet i fanken om jag finner energin till det. Tjejerna kanske skulle ner och fika också, det låter som en mer lockande aktivitet.

***

Drog igång Resident Evil 5 igår, det var bra och några gånger fann jag mig själv rycka till och blixtinhalera. Jag vet inte varför man andas in när man blir skrämd? Det kanske är utifall att någon skulle knuffa i en oförberedd i en pool, då har man ju åtminstone lite luft i lungorna.

***

Elvis Presley  - Return to sender



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback