Snö igen

Ja, imorse var det två nyvakna ögon som irriterat noterade att det snöat under natten. Jag funderar ofta på varför jag bor i det här landet. Visst man har sin familj och sina vänner här, men är det egentligen skäl nog? Jag älskar när det är varmt, shorts, uteserveringar, havet och solen så i framtiden skulle jag vilja bo i ett annat land.

***

Dagen spenderades på biblioteket, jag har försökt plugga men varit ruskigt ineffektiv, Intalade mig själv att jag skulle läsa lite ikväll men jag orkar inte. Slog precis Jönsson i NHL, det börjar bli enkelt nu. Så det känns lagom att dra igång en film och somna in snart. Hade varit gott med lite poppisar så det kan det nog tusan bli. Imorn ska vi till byttan och käka lunch, det ska bli smaskigt!

***

Såg 12 Angy men, en svartivit rulle från 1957. Jag tänkte att jag ska se alla som ligger på IMDBs top 100. Men den var jäkligt bra, hela filmen utspelade sig under en juryöverläggning. Den borde någon göra en remake på. Fan jag ångrar mig ibland at jag inte satsade på att bli regissör, det hade varit förbannat kul!

***

Det här inlägget var inte särkilt roligt så håll till godo med en av mina favoritvitsar:

Varför springer dvärgar runt och skrattar när dem spelar fotboll?
-Gräset kittlar dem på pungen


Suede - Saturday night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback