Navia ungdomar

Cyklade precis hem från en förträfflig kväll hos Tengwalls. Kvällen har omfattat både spel, quiz, dart såväl som socialt umgänge, den goda typen som ger mersmak. Hu som haver så pratade jag om Michaela på vägen hem om min önskan att dra ner på stan, jag tycker att bete sig som om man redan gett upp och sitta inne med par och liknande är tråkigt. Jag tycker att man ska gå ut iallafall så länge man är singel. Medan Nilsson vidhåller att hon inte har någon önskan om att stana kvar i Kalmar och således inte bryr sig om hon träffar någon, eller snarare inte vill träffa någon. Jag köper hennes resonemang, men det väcker ändå frågan: Hur ofta träffar man någon som man är villig att ändra sitt liv för?

Om jag så vore på grönland för en helg så skulle jag vilja gå ut, dem få gånger i livet jag har blivit riktigt kär så har man blivit överrumplad helt och hållet, men när varenda molekyl i kroppen gör sitt ytersta bara för att få bara men henne så bryr jag mig inte om var hon bor. Och därför så tycker jag att oavsett var man är, så bör man alltid gå ut och träffa folk.

***

Dagens puls går i takt med: Meat Loaf - Object in a rear view mirror may appear closer than they are

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback