Hungrig

Tänk er en man, som blir frågad huruvida man kan skriva om lönsamhet i tillverkningsindustrier, replikerar med att stirra ut i tomma intet någon minut för att sedan trevande svara -Jag har ett bra förslag, korsar fingrarna under hakan och kisar. Mannen cirkulerar ytterligare kring ämnet i fem minuter då han även passar på att namedroppa mangement-termer innan han berättar att han tycker vi ska skriva om risktagande i joint ventures. Sådan är han, vår handledare. Att det sedan tar honom en vecka att svara på ett enkelt mail om tidsbokning för möte, oroar mig som fan.

Idag kom vi dock fram till att vi ska träffa VD´n för Sustanable Sweden Southeast, i morgon, det ska bli skoj.

***

Nyss hemkommen från gymmet. Väl på löpbandet insåg jag att det enda föda jag har fått i mig idag är två koppar kaffe. Så det är med kurrande kista och längtansfulla ögon jag blickar mot kastrullen ihop om att den ska börja koka.

***

Jag har, vilket några av de senare inläggen stärker, lärt mig lägga in bilder. Så nu går ingen säker därute.

***

Volbeat - Back to proom

Kommentarer
Postat av: Micki

Han har ingen vidareframförhållning den där Boye. Dessutom bekymrar det mig att du lärt dig det här med bilder...

2009-03-31 @ 13:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback