Ajaj

Go testmatch idag, inga superheta nyförvärv men en jämn och hård match. Jag har aldrig kämpat så mycket denna säsongen som idag. Att förlora över ett gäng som man aldrig ser mer är inte i närheten av lika surt som att förlora mot uppkäftiga bönder man ser varje träning. Men varken vinden eller domarn blåste vår väg idag så trots att vi plockade keepern i slutet fick vi se oss besegrade med 8-7. Jag var helt okej men borde nog gjort något mål. Fick däremot några härliga blåklockor längsmed benen och eventuellt också en mitt i nyllet. Hoppas inte den blommar upp så jag ser ut som en huligan på bibblan imorn.

***

Betar fortfarande av IMDBs topplista, igår sågs Schindlers List, den var bra! Ikväll vet jag inte om jag pallar se nån film, har sovit kasst ett par nätter i sträck nu men Casablanca, Chinatown och City of God står på tur.

***

Läste att en rikskändis som liten trodde att Head & Shoulders schampot innehöll både schampo och tvål. Det trodde jag också, jag har trott så fram till att jag nu läste att det bara innehåller mjällschamop. Shoulders innebär alltså att man inte får mjäll på axlarna. Vilket retard man är ibland!

***

"Det är med ideer som med barn, man tycker bäst om sina egna"
Moa Martinsson

Treat - You won´t see me cryin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback