Final!

Oerhört lugn dag idag. Igår tog jag och Ralf några öl, det var trevligt att ses igen och några blev fler och när vi vandrade hemåt var vi bägge två ganska runda om fötterna.

Idag har jag fixat till länkarna på min klocka så den passar. Den är fruktansvärt snygg så jag sitter mest och tittar på den hela tiden!

Nu är det strax nersläpp för match 7, den avgörande finalmatchen mellan Detroit och Pittsburgh. Jag och även större delen av media tror på Detroit. Det är väl bara Brandt i hela jävla Sverige som är så opatriotisk att han håller på Pittsburgh? Ska bli skoj att se vem som får Conn Smyth trofén som tilldelas bästa spelaren under slutspelet. Denne brukar alltid bli någon från vinnarlaget, så Osgood eller Zetterberg ligger bäst till om Detroit vinner. Så jag hoppas Zetterberg gör några mål så han får det 2 år i rad!

Nu åker vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback