Bostad

Personalfest på jobbet igår, det var mycket trevligt. Tycker synd om dom stackarna som har valt att jobba idag.

***

Jag letar lägenhet för fullt. Blir inte klok på SGS studentbostäder. Köplatsen verkar ändras så man vet aldrig hur man ligger i kösystemet. Har även kört igenom hela blocket, mailat, sms:at och ringt folk som en dåre. Men det går trögt.

Idag är jag bara less!

***

Tänkte åka hem i veckan, ska bli riktigt gött att komma hem till den ljuva södern igen. Fruktar dock att det kommer bli några besök i kära brunnsparken så man är i form till Sailet.

Over ´n out!

Michael Jacksons bortgång påminde mig om att jag faktiskt älskade hans musik när jag va liten. Stod och imiterade honom när vi hade knattedisco, generande minnen. Men det har aldrig gjorts en tuffare musikvideo än
Beat it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback