Stekande hetta!

Ja att 12 mil kan göra sån skillnad, men är man närmre ekvatorn så syns det banne mig efter en kopp kaffe i solen. Jag har blivit ganska solbränd nu. Veckan har varit bra, har mestadels slappat och druckit kaffe på torget. Igår käkde vi påskmiddag, vilket också var trevligt.

Jag har även skrivit lite på vår kära uppsats och nu är vi uppe i 15 sidor, så den börjar ta form. Känner jag mina kollegor rätt så har även dem jobbat över påsken.

***
Idag blir det förkrök hos Ysner där vi slår på den stora trumman, sen Nattinatti!

***

Jag sticker troligtvis tillbaka till Kalmar imorgon eller på måndag, sen blir det KFF - AIK, där allt annat än en seger är ett misslyckande.

***

The Offspring - Self estem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback