Påsklov

Vi har fortfarande problem med problemformuleringen, men idag lät Boye mer tillmötesgående så vi hoppas att det löser sig efter helgen. Själv känner jag mig förtjänt av lite ledighet och sticker således hem idag. Typiskt förstås att det regnar som fan ute, men jag får väl ta med mig ett paraply.

***

Villa Real - Arsenal igår, bra match. Villa körde över Arsenal i första och tog ledningen med 1-0, i andra var det ett nytt bortalag som kom ut och fixade kvitteringen. 1-1 känns både rättvist och som ett bra utgångsläge inför hemmareturen.

***

Idag såg vi, från källarbunkern där vi sitter och skriver, Petter Boye och två av hans kvinnliga studenter kliva in i Boyes bil, det är en stor Jeep med tonade rutor. Komplettering, tänkte vi.

***

Nu blir det lite käk innan hemresan!

The Clash - This is England

Trevlig helg till er som förtjänar det!

P.S. Idag förbrukade jag mitt absoluta reservkort och ringde Tarkett.

Kommentarer
Postat av: Persson

Vi har inga problem med formuleringen.. det är Boye som har problem. Bara för att förtydliga :)

2009-04-08 @ 17:13:07
Postat av: GLN

Väl talat!

2009-04-08 @ 18:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback