Kvällstankar

Nej, jag super inte. Jönsson och jag såg precis Arsenal spöa Villa Real med 3-0, stabil insats. Det är, sportmässigt, en jävligt skön tid framöver nu. Inatt börjar NHL-slutspelet, själv har jag förhoppningar om att se Washington, där unge Bäckström huserar, möta Rangers, där Lundqvist vaktar buren. Orkar jag så börjar även Vancouver - St Luis 04:00, men jag kan vara lite mör i skallen vid den tidpunkten.

***

Jag tänkte på ordet förkyld innan. Det låter ganska dumt egentligen. För-kyld. När man är sjuk så är man ju inte förkyld, då är man ju ofta kyld eller kall hela tiden. Jag ska börja använda ordet i fråga om mat o drycker. Om någon bjuder mig på en öl hemma så ska jag fråga om den är förkyld.

***

Jag mår bättre idag, har gått 6 km och ätit lite köttfärspaj så imorn betraktar jag mig som fysiskt frisk igen. 

***

Sökte lite jobb idag, fick några positiva responser och ska sätta mig och klura ihop lite personliga brev till dem företagen nu.

REO Speedwagon - In your letter

Kommentarer
Postat av: Bulten

Och när kan man betrakta dig som psykiskt frisk då? :o

Postat av: GLN

Det hoppas jag att jag aldrig blir, jag vill bara ha det på papper så jag kan bli sjukpensionär:D

2009-04-16 @ 18:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback