Käppar i hjulet

Hjulet är jag, och jag hade ett riktigt flow i mitt uppsatsskrivande idag. Käpparna är Micki och Diana, de bägge blondinerna verkar göra allt för att störa och avbryta mig. Idag trodde jag, vid ett tillfälle att en diskussion om enkätfrågor skulle mynna ut i en catfight. Jag bad om att få ta en bild på de bägge. De gav sitt godkännande och gick in i sina pluggposér genom att plötsligt titta ner på sina datorer. På bilden ser de ut som två snälla tjejer som sitter och skriver, men sanningen är långt därifrån.



Notera Michaelas vita knogar, när hon nästan kramar sönder skärmen och även Dianas sammanbitna min och hennes rebelliska sätt att sitta, med benen uppe på bordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback