En lång jävla natt

I lördagsnatt fick jag influensan, jag tror det iallafall. Jag kräktes och sov hela söndagen. Det kan faktiskt vara så att jag hade en riktigt bakfylla, som dem Stoffe Beach har. Iallafall så åt jag knappt på två dagar, så igår beställde jag en kebabpizza. Följden blev att jag mådde dåligt fram till 03 på natten när jag stormade upp och spydde, som om att det inte är jobbigt nog att leta upp toaletten mitt i natten så hade givetvis en propp gått så jag hade inget lyse i varken bad- eller sovrum. Sen låg jag mest o tyckte synd om mig själv fram till 07 någon gång innan jag somnade.

Allt negativt har dock något positivt med sig, jag har gått ner 6 kg och slapp vara med på opponeringen idag. Ankan och Roback skötte enligt uppgift detta med bravur. Jag vill inte sitta hemma och skriva om dagarna, men träffar jag dem, kanske de blir smittade och då blir vår uppsats lidande så jag håller mig hemma någon dag till.

***

När jag kom tillbaka till Kalmar, hade jag fått mina Tele2 prylar, så jag stack till Pressbyrån och konkade hem tre tunga lådor. Lådorna innehöll ungefär ett tjugotal sladdar och lite modem, router och en tvbox. Efter två svettiga timmar, varav en halvtimme med kundtjänst i örat, kunde jag äntligen luta mig tillbaka i soffan med vetskapen om att både internet och kabeltvn gick som en klocka och nu till ett mycket lägre pris.

***

Hemmapremiär för KFF igår, vi såg den på tv dock kunde vi varit utan den. KFF var odugliga och när 90 minuter hade passerat var man sugen på att starta en namninsamling för att få Viktor Elm att komma tillbaka hem. AIK, var helt okej, men framförallt var Kalmar dåliga. Jag ger dem 5 omgångar sedan måste man börja vinna för att vara med i toppen.

***

Jag är fortfarande hungrig som fan, men jag vågar inte äta. Drack lite blåbärssoppa innan, men det är ingen mat. Jag förstår mig inte på folk som ständigt lever under galna ideer där dem bara äter soppor, rötter och sån skit.

***

Lee Ann Womack - Last Call riktigt bra countrydänga som spelades på Jay Leno igår

***

Nu: Champions League!

P.S. När IFK Göteborgs Bjärsmyr sa till Djurgårdens Rajalakso att Göteborg vinner med 5-0, svarade Rajalakso att om det blir 5-0 till Göteborg, går jag tillbaka till Stockholm. Matchen slutade 6-0 till Göteborg, Rajalakso, åkte buss tillbaka.

Vaya con dios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback