Audit practise

Hallå era små nyfikna ekorrar!

Idag har jag, och några tappra själar med mig, varit på Öhrlings Price Waterhouse Coopers för en Audit practise. Det innebär att vi, under revisorers ledning har sysslat med lite teambuilding och tagit oss an ett Case, där vi letat fel på ett årsbokslut. Ankan var ovanligt on fire idag, då hans kloka små inlägg med den fiktiva ekonomichefen många gånger utgjorde exempel för bra revisorsarbete. Det var en trevlig och väldigt givandet dag.
 
Med mig hem fick jag, förutom en dos söka-jobb-energi, även en snygg, men säkert oduglig flasköppnar-nyckelring samt en fräsig visitkortshållare.

***

Min nyfunna energi, eller min trötta skalle, fick mig att ringa en revisionsbyrå i Ronneby och det lät mycket intresserade av mina tjänster. Det vore ju fantastiskt om man skulle lyckas bli anställd #2 från denna klass med idel genier. Men man ska nog inte få upp några förhoppningar än. Men skulle det skita sig så har vi alltid Augsburg att falla tillbaka på.

***

Nu är jag fan i mig hungrig!

***

Så här ser snyggingen ut som numera pryder mitt CV


Kommentarer
Postat av: Micki

Nog visste jag att du var en tälingsmänniska, haha, men att du till och med tävlar om vem som blir anställd först... för fan Glenn ;)

Nu ska jag städa o tjäna kosing! :) Hööööörs!

2009-04-03 @ 07:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback