White weekend

Här sitter man och laddar för match mot Lyckeby. Idag är det söndag, så igår var jag nykter. Det var på tiden, jag tror det var nästan tio månader sen sist. Simon brände ut ett bra xboxspel och skickade upp i fredags, så igår satt jag och spelade nästan hela dan. Det är kul som fan när man fastnar i ett spel. Men ändå märkligt hur man kan bli så skrämd. Här springer Ethan Thomas runt med en ficklampa och lite titt som tätt hoppar det fram en zombie och skriker och varje gång rycker jag till här i soffan. Det kanske är farligt för hjärtat?

I fredags mötte vi Nybro. Matchen slutade 8-8. Jag tycker vi borde vunnit med 8-5 men i slutet tar vi för mycket utvisningar. Även om domarn är kass så tycker jag man måste kunna anpassa sig till detta. Jag menar inte att vi inte ska tackla men när vi gör det behöver vi inte ta i så motståndarna flyger över sargen. För egen del så gjorde min förkylning sig påmind så jag klev av efter första perioden. Sen spelade jag bara powerplay, 2 assist hann jag med.

Har även hunnit se dem omtalade The dark knight, nya batman filmen som hyllas till skyarna. Den var bra, men den har inte på en top 100 lista att göra på imdb.com. Så är det bara, skälet till att alla hyllar den är att Heath Ledger är död punkt slut. Inte nog med att alla säger att den är skitbra och bästa filmen dem sett så hyllas även avlidne Ledger för sin roll. Va fan, har alla gått och blivit teaterkritiker eller?! Inte fan vet vi vanliga vad man ska ta i beaktande när man bedömer om någon gör en bra roll eller inte. Vi kan endast fastslå om vi gillar rollen eller inte. Jag säger inte att han gör en dålig roll eller att filmen är kass. Men jag blir så jävla trött på alla hyllningar.

Började kolla på hulken igår, den senaste med Edward Norton. Den verkade bra men jag somnade.

Nä gotta go här!

Låt: Minnie Riperton - Lovin you
Spel: Condemned 2 - Bloodshot
Film: The dark knight, såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback