Ledig dag

Michaela kom igår med den ljuvliga nyheten om att vi inte hade några lektioner idag. Så idag sov jag ut, stack till bibblan och sabbade lite. Jag går endast dit för att plugga veckan innan tenta, övriga tillfällen jag är där så sitter jag och stör de andra som försöker plugga. Jag är väldigt mån om att ingen ska plugga för mycket och dra ifrån, Christoffer har uppvisat sådana tendenser men idag fick vi stop på honom.

Sedan väntade sadisten Bosse. Bosse är min tandläkare, en väldigt trevlig gubbe som verkar sådär socialsmart som man vill vara när man är äldre. Oavsett vad jag säger så kommer gubben med ett "visste du förresten att..." sen lite fakta om ämnet. Men tänk om han bara ljuger? Egentligen, hur fan vet jag om nåt den gubben säger är sant, han kanske bara är en sån skojare som drar till med något för att se hur dumma hans patienter är. Hmm...

När jag skulle betala tandläkarn så berättade kvinnan, som jag antar är Bosses fru, att skattemyndigheterna nu finansierar 300 kronor av tandläkarräkningarna för ungdomar under 30 år. Välkommet!

Sen tittade jag inom H&M för att köpa två mössor, jag tror jag köper ungefär 4 mössor per vinter men jag tappar alltid bort dem för när nästa år kommer så är de nowhere to be found.


Träning ikväll, hoppas mitt nya trollspö har anlänt!

***

91,89% kvar - längtar

***

Maybe baby - Buddy Holly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback