Jag trodde vi var överrens?!

Idag är jag förbannad på min ynkliga kropp, jag har blivit sjuk, igen. det här är märkligt som fan. Jag var nämligen sjuk för två veckor sedan och inte fan går man och blir sjuk igen på så kort tid. Jag begriper ingenting. Hursomhelst så har jag inte tid att vara sjuk just nu. Jag hoppade över föreläsningen idag och sov 13 timmar istället. Men imorn måste jag till skolan, den här kursen är för svår att läsa in på egen hand.

I övrigt har jag varit flitig idag, jag har handlat och lagat massa köttfärssås. Det är skönt att ha frysen full med köttfärssås, sen slänger man bara ihop lite pasta o mikrar såsen, snabb och smidig lunch. Tänkte slänga ihop en kalkonsallad ikväll också men jag vet inte om det finns energi till det.

Imorn är det träning, då måste jag fan vara frisk.

Gerry & the Pacemakers - How do you do it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback