Trött

Äntligen kan man luta sig tillbaka i soffan och pusta ut lite. Tidig föreläsning idag, jag stack efter halva. Sen gick jag på stan med bröderna som hälsade på. De shoppade lite, jag får dessvärre vänta tills fredag när mina pengar anländer. Men jag hittade lite godis som jag nog ska slå till på. Sen lirade vi lite tvspel och snackade skit, så jag hann inte sova innan träningen. Så strax väntar en skön sömn. Imorn blir det några timmar på biblioteket för att  plugga in fredagstentan.

Imorn kväll lirar CL - Karlshamn, har jag tid så ska jag kika på den. Har inte hunnit se så mkt matcher än i år.

***

Borta match på lördag i Jönköping klockan 17:00, hur fan tänker förbundet. Lördagsmatcher ska läggas vid 14-15-tiden. Nu kommer vi inte hem förrn mitt i natten. Vi kanske ska ta en utgång när vi kommer hem dock, får se om tid och ork finnes.

***

Idag köpte jag stopp & väx, de smakar illa som fan. Men förhoppningsvis kan jag plocka upp alla jävla enkronor som ligger här och ser retfulla ut på golvet inom några veckor.

***

Ny platta med Ryan Adams & The Cardinals ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback