Surt sa räven

Vi förlorade igår. Trots en bra öppning och 2-0 efter första perioden så rasade vi samman helt i det två efterföljande och Westervik vann med 3-4 i sudden death. Jag gjorde ett mål men slog även en riktig idiotpass som resulterade i ett baklängesmål.

***

Ikväll blir det lungt, folk verkar ha slut på pengar. Jag stör mig på det, inte bara för att jag gärna hade gått ut. Utan att vuxna människor inte kan handskas bättre med pengar än att de tar slut innan nästa bidrag eller lön. Jag har alltid avskytt den sortens slöseri och dåliga planering.

***

Kårpersonalen har fortfarande inte lyckats fixa upp mitt körkort till biblioteket från kåren. Ikväll stannade jag till på kåren och frågade om de hade det där. "Nej, de finns säkert på biblioteket" svarar dumhuet.

***

KFF ägde matchen mot IFK göteborg och borde vunnit, men fick inte in bollen, lika många poäng som elfsborg nu, bittert!

***

Det var blandade känslor efter matchen igår, jag för egen del spelade bra och tycker att förlusten till stor del beror på våra forwards, ändå är man bitter över förlusten men nöjd över sin egen insats. Det är klurigt.

***

Idolfältet börjar gallras nu. Jag tycker det är ont om karaktärer iår, men jag tror Lars, Johan och Anna kommer finnas kvar in i det sista.

***

"Det är i motvind som draken lyfter"

***

Nu ska jag ta en varm dusch, hoppa i mina mjukaste mysbrallor och köpa en stor onyttig jävla kebabpizza.

Skid Row - In the darkend room

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback