Självdestruktiv

Jaha, då sitter man här igen, ångesten gör det jobbigt att hålla huvudet upprätt. På senare tid har jag blivit arg när jag dricker. Jag är otrevlig, stökig och elak. Jag hatar verkligen det. Det känns som att allt man bygger upp raseras av mitt egna jävla spritmissbruk. När jag är full så är jag självdestruktiv och hatisk. Jag vet inte varför. Man säger ju att ens rätta sida kommer fram när man dricker, men det här är fan inte min rätta sida. Jag vill kunna gå ut och dricka och ha skoj, men just nu verkar det inte gå. Jag har inte skoj, jag är inte trevlig. Jag blir förbannad på det flesta i min omgivning och bråkar och käftar med allt jag ser. Ledsamt!

Som en liten tröst i min missär ringde ankan innan och frågade "var för någonstans var vi igår".

Northern Kings - I just died in your arms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback