Rehab

Var hos sköterskan igår och fick lugnande besked. Inget i min axel är sönder utan det rör sig om någon form av slitage så om jag bara vilar, käkar lite painkillers och kletar på lite Zon-salva så hoppas jag vara i form till på fredag. Det känns förvisso som att man kan pajja kroppen igen eftersom snuskiga, äcklliga westervik kommer på besök. De har alltid spelat fult och galet. Westervik är det enda laget jag vet som kan springa förbi en och slå till en i magen, även om man inte ens har bollen. Det måste vara nåt fel på dem jävla snubbarna. Non the less så är det vinst som gäller.

***

Det känns bra att ha styrt upp studierna lite. Även om jag kommer få läsa som en jävla läkarstudent så tror jag att det ska gå vägen. Nu har jag jäkligt mycket dötid så det är väl på tiden att man gör något vettigt med den.

***

Såg Red igår, den var bra!

Disturbed - Voices

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback