Körkortet zurück

Ja efter blott 12 dagar har kårpersonalen lyckats med bedriften att flytta mitt körkort från kåren till biblioteket, bloddy marvelous! Skittrist föreläsning idag, jag stack efter två timmar, nu har jag precis slängt ihop en gryta och, hör och häpna, överträffat mig själv, den blev jäkligt god.

Idag tittade jag förbi John Jeansson, en lärare på BBS och frågade om E-handelskursen som börjar om några veckor. Den lät vettig och inte alltför ansträngande. Jag berättade självklart om mitt inriktningsdilemma, så förhoppningsvis kommer jag undan lite billigt när tentan ska rättas.
 
***

Hittade precis ett nytt Guitar Hero-spel som bränns ut as we speak, gött!

***

Dagens matlagningsmusik:
The kristet utseende - Vet din mamma att du super
Beethoven - Fur Elise
Byz - Moorebruden
Whitney Houston - One moment in time


...tro fan att grytan blev bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback