Hungrig!

Matchen gick fint. Vi segrade till slut med 12-8. Jag tycker dock vi bjöd Stockaryd på alldeles för många mål genom att ta utvisningar och slarva i närkamperna. Jag fick inte många bollar att förvalta idag, sköt ett skott och den satt i närmsta krysset, rätt snyggt. Annars är jag jäkligt nöjd med min insats, jag vann närkamper och spelade stabilt matchen igenom.

Just nu är jag hungrig som fan, har ingen rolig mat hemma. Springer nog bort till Venezia tror jag.

"...Will you hold me sacred, will you hold me tight?
Can you colorize my life, I´m so sick of black and white..."


***

Vad håller jag på med, gör jag framsteg eller tar jag bara två kliv bakåt och klamrar fast vid nåt som redan är förlorat?

***

Efter kvällen Idol så är dagens låt solklar!

Rainbow - I surrender

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback