Helg!

Äntligen dags för helg igen. Tentan gick som smort även om den var lite svårare än väntat. Idag är man glad inombords, det är nåt med fredagar som väcker en behaglig känsla i kroppen. Först matchen ikväll ska bli jäkligt skoj, sen kommer vi nog kila ner på stan en sväng efteråt. Imorn ska jag sova länge, äta en onyttig jävla pizza sen får vi se vad lördagen har i sitt sköte. Känns som att det kommer bli en bra helg, utan massa tjaffs och skit och som ger en huvudbry. Jag orkar inte med det mer.

Men first thing´s first. Nu är det full fokus på matchen och hur vi ska kunna vinna den.

***

Igår såg jag en film som hette Girl next door, inte den komedin om porrstjärnan utan en thriller från 2007. Den är baserad på en verklig historia. Jag ska inte säga att den var skitbra, men den berörde mer än många andra filmer. Man satt och var förbannad och kände obehag. Så den tycker jag alla ska se.

***

"I firmly believe that any man's finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious."

 - Vince Lombardi


Trevlig helg på er, era nypon!

Hanoi Rocks - Fashion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback