Först ut - full pott

"Oj, vad fort det gick. Är du redan klar, gick det bra?" Frågade tentavakten förvånat.
"Jadå, full pott" sa jag.

***

Kom precis hem från Idolkväll hos Michaelas, det va trevligt. Riktigt gött att Loulou åkte ut, nu ska bara bögkevin, Sephide och snyggrobin ut också så är det lite klass på skiten sen. Hela tiden hos Michaela kände jag ett Xboxsug som gjorde uppehållet med nyheter och den där skiten med Hellenius och Magnusson näst in till outhärdig. Men nu får de bli lite Midnight Club LA.

***

Bortamatch imorn, blir en tuff uppgift, men jag siktar på att göra minst 3 poäng och leda mannarna till seger. Det är inför  uppgifter som ser omöjliga ut som man brukar nå oanade höjder.

***

Kollade CL98- Karlshamn igår, första gången jag såg mitt gamla lag i tvåan. Det spelade bra och var nog värda vinsten, men efter tre mål under en femminuters utvisning och tjuvsmällen på forna KaRospelaren Daniel Jensen så var det svårt att inte skrika ut sin glädje när Karlshamn slog in 5-6 i slutet. Snappade dock upp lite ny bra collegerock i bandet Nomy.

***

Nomy - You better die young

P.S. Jag inser hur jävla tråkig den här bloggen har blivit. Läste igenom några gammla inlägg innan och det är fan så man vill gå och lägga sig, på sistone har det blivit för mycket allvar och för lite vardagsobservationer. Men jag ska försöka skriva lite bättre i fortsättningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback