Det är lätt nu

Klarade precis vår första Makrotenta. Inte nog med det, jag var först ut efter ungefär en kvart. Känns jävligt bra. Nu ska jag laga lite käk. Sen är det bilfärd till Mönsterås, ja bilen har vaknat till liv igen. Därefter en segbusstur till Älmhult som vi ska köra över fullständigt sen hemresa innan jag är hemma ca 02:00.

Pratade med studievägledaren igår, om jag ska få behörighet till att läsa Marknadsföring C så måste jag tydligen avverka två kurser innan februari, utöver makron som jag läser just nu. Så det känns som att Svensson kommer ha många hjärn i elden framöver. Men men julen är rätt överskattad ändå.

Idag vinner vi och jag ska fan i mig göra poäng.

***

"Nobody loves you, everybody hates you, smile you fuck"


Therapy? - Nowhere

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback