CP-handled

När jag kom hem från Mallorca och tränade första gången så hann jag knappt dra iväg några skott förrän de knäckte till i min handled. Sen dess har jag fått spela med ett handledsskydd, som gör att jag ser ut som en jävla primadonna och materiallirare. Idag glömde jag dock handledsskyddet när vi skulle lira tennis och fy fan vad ont det gjorde. Men det hindrade inte mig och Roback från att piska upp Dennis och Alex i två set. Men nästa gång måste vi boka mer än en timme. Det gick för fort.

***

På fredag är det tenta igen, kan inte tänka mig att den blir särskilt svår.

***

På lördag kommer päronen och Simon, de skulle till IKEA så de tittar inom en sväng och fyller upp min tomma frys. Ryktas om att de har med sig en smörgåstårta också, de gillar vi!

***

Idag bokade jag även ett möte med en studievägledare, känner att jag måste styra upp mina kurser lite. Efter jul ska jag läsa in en marknadsföringsexamen istället för redovisning, det kommer innebära lite extra poäng och dubbla kurser. Men det har jag klarat förr och nån revisor vill jag inte bli.

***

Imorn är det fest, gött!

Hardcore Superstar - Need no company


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback