Blåslaget smile!

Kom precis hem från Älmhult. Det blev en riktig skitmatch. Älmhult spelar fortfarande som ett division 4 lag och slår med klubborna likt en kärring som försöker döda en spindel. Det blev en ganska ful match, jag gillar såna matcher det är kul när det smäller lite. Vi vann med 4-5, jag gjorde som utlovat ett mål. Fick dessutom en smäll på kranen så jag fick näsblod. Några byten senare så hoppade en liten idiot in i mig med armbågen först så jag dessutom har en blåklocka under ögat. Men det betyder föga efter en sån här vinst. Vi spelade inte bra idag, framåt var vi väldigt uddlösa. Men Jonas och jag hade snackat om att vi skulle hålla tätt bakåt, något vi nästan lyckades med. När fem minuter återstod så slank ett litet piss-skott igenom. Annars var vi stabila bakåt och det va jäkligt skönt.

Nu ser det jävligt bra ut, vi kommer bli svårslagna i år!

***

P.S. Bilen dog idag igen, så Jens fick springa hem än en gång.

Joakim Thåström - Karenina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback