Ännu en natt på soffan!

Förstår vad ni tänker, men -Nej, jag har inte misskött mig! Jag har en förkärlek till att titta på tv när jag ska sova sen vaknar jag alltid efter en timme och går och lägger mig i sängen. Men på sista tiden har jag slutat vakna, två nätter i rad nu har jag legat kvar till klockan sex. Sen vaknar man med öm nacke och svidande läpp efter snusen man glömde spotta ut. Men ikväll ska jag fan lägga mig i sängen och sova ut.

Idag har det pluggats, det går bättre och bättre men jag har fått strunta helt i vissa avsnitt och fokuserar istället på att plocka många poäng i början.

Ikväll missar jag när KFF spelar sig ut i europa. Vi har träning och min medverkan har varit något dålig sista veckorna så jag känner att jag behöver ett pass i kroppen innan matchen.

***

"Rätt slips gör inte att du får jobbet, men fel slips gör att du inte får det"


***

Iron maiden - Wasting love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback