Kry

Hallå era nötter!
Skälet till att jag inte skriver så ofta kan dels bero på att det inte hänt något värt att skriva och dels eftersom jag varit så upptagen att jag inte hunnit skriva. Fattar du? Hmm vad har hänt sen sist, Jag har varit sjuk en vecka ungefär, bowlat och käkat med klassen, det va trevligt. Jag har blivit tidningsstoff och för 50:e gången har en kärring skällt ut mig för att jag cyklar på trottoaren. Haft rätt mycket morgon-föreläsningar men jag har ändå kämpat mig upp mot en bankande huvudvärk på grund av att jag inte kan somna i tid. Jag har jävligt mycket i skolan nu, ska avverka 30 hp innan nästa termin. Men jag ligger bra i fas, har klarat alla seminarium galant och är redan klar med nästa veckas inlämningsuppgifter. Jag är oerhört nöjd med mig själv just nu! Det känns som att hur mycket jag än gnäller och tar på mig så har jag ändå alltid 5 timmar om dagen när jag verkligen inte gör ett skvatt. Det är bra att veta, eftersom jag funderar på att skriva min C-uppsats själv även om lärarna rekommenderar att man är minst två.

***

Jag har inte tränat på tre veckor men jag ska åka med på vår bortamatch på söndag, vet inte om jag orkar springa en kvart utan att en hjärtinfarkt infinner sig så jag hoppas att hallen inte är så stor.

***

Jag har lite dåligt samvete för att jag inte varit hemma sen i somras. Jag var hemma i Juli senast. Jag ville åka hem till brödernas födelsedag, eller farsdag men jag har verkligen inte hunnit. Det känns dumt och tråkigt.

***

Ulf Lundell - Lit de parade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback