Funderingar...

Även om man vet hur saker och ting kommer bli så kan man aldrig förbereda sig på vissa förändringar. Även om man får precis som man vill så blir man inte alltid lycklig. Även om en relation är precis ömsesidig så ser man aldrig sina egna brister. Just nu kvittar allt annat. Gatorna känns tomma och hunger upphör.

Fan vad less jag blir på mig själv. Ibland vore det bra att kunna hoppa ur sin egen kropp och skaka om den och tala lite sans i sig själv. Men samtidigt när jag är som mest förbannad över att jag reagerar som jag gör så stannar jag upp och tänker att vissa saker ska man nog inte ta lätt på. Det vore märkligt om alla nyheter passerade i en axelryckning. Men det är avsevärt skönare när de gör det.

Nä back on the horse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback