Dags att sätta fart

Ringde min blivande chef idag angående tid för intervju. Men lyssna på detta, killen va så upptagen att han inte hann boka tid för en intervju. Jag fruktar att detta innebär att jag kommer kastas in i hetluften så fort jag börjar. Lite skrämmande. Jag fick dock bekräftat att jag kommer senast börja arbeta efter halva maj. Eftersom vi har vår sista tenta den 31:a Maj så måste jag nog börja vrålplugga redan. Ska ner till skatteverket och hämta de broschyrer och hjälpmedel som är tillåtna och nödvändiga på tentan.

***

Kalmar FF tog återigen en hemmavinst i helgen. Dock beslutade jag mig för att ej närvara, det kostar jäkligt mycket att följa KFF en säsong. Men det nästkommande matcherna innan uppehållet kommer vara riktigt viktiga inför framtiden bland annat är det bortamatch mot IFK Göteborg på onsdag där vi hoppas på en revansch efter supercupen. Sedan kommer Djurgården på besök på lördag.

***

Semifinalerna är nu klara i NHL det är lite överaskningar även om Penguins, Detroit och kanske även Dallas var väntade. Sista laget blir alltså Philadelphia. Jag hoppas som fan på Detroit eller Dallas.

***

Utomhuspremiär på Stensö idag, sprang fem kilometer i lugn takt. Riktigt skönt väder, sen är det gött att slappna av lite med sina egna tankar i löparspåret.

***

Markoolio har gjort ännu en EM-låt, det låter inget vidare men efter sommarn tror jag vi alla kan texten rätt bra.

***

Just nu vill jag bara ha lördag varje dag!

Ha det fint eller Fuck off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback